מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

      איך לבחור קורס פסיכומטרי?

      בדרך לתואר האקדמי, סטודנטים לעתיד נאלצים לגשת למבחן הפסיכומטרי – הארוך, הקשה והמאתגר. למעט יחידי סגולה בודדים, רובם נעזרים בקורס הכנה על מנת להשיג את הציון הנדרש (המשתנה בין המוסדות והחוגים השונים). אך כיצד לבחור קורס מתאים? הנה כמה נקודות שכדאי לשקול בבחירה:

      שנות וותק – אות לאיכות ורצינות

      שימו לב: חלק מהחברות שמציעות קורסי הכנה קיימות שנים ספורות בלבד! ממש כפי שהאוניברסיטאות החשובות בעולם הן מהותיקות ביותר – כך גם בתחום הפסיכומטרי. חברות העוסקות בתחום מספר עשורים, הספיקו לצבור ידע מקיף וכלים מתקדמים, אותם יוכלו להעניק לכם כתלמידים. חברת HiGHQ למשל, מספקת קורס פסיכומטרי כבר מעל שלושה (!) עשורים, בהם הלכה והתפתחה לחברה מובילה.

      מספר התלמידים בכל כיתה

      בכיתות בהן לומדים שלושים עד ארבעים תלמידים, כמקובל במערכת החינוך הבית ספרית – המורה לא יכול להעניק לכל תלמיד את היחס לו הוא זקוק כדי להצליח. לכל תלמיד נקודות חוזק וחולשה, יכולות מגוונות, הרגלים ונטיות – ורק בכיתות קטנות של כ-20 תלמידים ופחות ניתן להקדיש מספיק תשומת לב לכולם. בנוסף, לימוד בכיתה גדולה נוטה להתעכב ולהסחב עקב ריבוי שאלות והפרעות. כך גם מספיקים פחות חומר וחומרי תרגול או העשרה.

      קרבה למקום המגורים

      כאשר תלמיד נאלץ לעבור מרחק רב כדי להגיע לכיתה בכל שיעור – הוא מבזבז זמן לימוד יקר! הזמן הוא אחד המשאבים החשובים בזמן קורס, וחבל לבזבז אותו רק משום שלחברה אין סניף הקרוב למקום מגורנו. החברה עם מספר הסניפים הגדול ביותר, והפריסה המקיפה ביותר היא HiGHQ.

      התאמה אישית של הלימוד

      כאמור, לכל אחד מאיתנו צרכים שונים כתלמיד, ולכן חשוב לקבל יחס אישי גם ברמת התרגול היומיומי. בעבר הלא רחוק, שיעורי בית נתנו באופן אחיד לכל הכיתה, אך כיום אפליקציות חכמות כבר יודעות להתאים לכל תלמיד תלגול אישי בהתאם להתקדמותו בקורס. רק באופן כזה ניתן באמת לממש את הפוטנציאל שלנו, ולהצליח במבחן.

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ