מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

      השלמת בגרויות בירושלים

      תעודת בגרות היא כרטיס הכניסה הבסיסי ביותר שקיים עבורנו לכניסה לשוק העבודה והתעסוקה. עם זאת, ישנם מצב שבו בני נוער מסיימים את תקופת התיכון ללא תעודת בגרות הוא מצב נפוץ ביותר וזאת מכמה סיבות.

      ראשית, בני נוער בתקופת התיכון נדרשים להשקעה משמעותית בבגרויות, כאשר אינם מבינים לעומק את משמעותה של תעודת הבגרות ואת השלכות אי השלמתה על עתידם האישי, המקצועי והתעסוקתי הוא מצב נפוץ ביותר.

      שנית, בני נוער רבים מתקשים להתמיד במסגרת בית ספרית נוקשה ולעיתים רבות מיושנת, שמקשה עליהם לסיים את לימודיהם עם תעודת בגרות מלאה.

      כיום, קל לפתור מצב זה ולהשלים בגרויות בקלות וקרוב לבית. השלמת בגרויות בירושלים תאפשר לכם להשיג את תעודת הבגרות הנכספת בסיוע צמוד וללא נסיעות ארוכות לערים אחרות.

      מכללת הייקיו סניף ירושלים
      מכללת הייקיו סניף ירושלים

      מתי כדאי לי לעשות השלמת בגרויות?

      השלמת בגרויות היא תהליך שכדאי לעשות בהקדם האפשרי כדאי להימנע ממצב שבו העובדה שאין ברשותכם תעודת בגרות מלאה חוסמת את דרככם המקצועית והתעסוקתית. בנוסף, חשוב לדעת שככל שאנחנו צעירים יותר וקרובים יותר לתקופת לימודינו בבית הספר, היכולת שלנו ללמוד חומר לבגרות ולהתרכז באופן פתירת הבחינות מיטבית ופשוטה יותר. אולם, חשוב לזכור שהשלמת בגרויות היא אפשרות שעומדת בפניכם תמיד, בכל גיל ובכל מצב מקצועי. אל תמתינו למועד מאוחר יותר, תוכלו לבצע השלמת בגרויות בירושלים בהקדם האפשרי.

      מה נדרש ממני כדי להשלים תעודת בגרות מלאה?

      ראשית, חשוב לברר מהם המקצועות שבהם כבר נבחנתם בעבר בבחינת בגרות ואתם זכאים אליהם.
      מקצועות שאתם זכאים אליהם הם מקצועות שבהם נבחנתם וקיבלתם בהם ציון "עובר", שהוא ציון 55 ומעלה.
      קיימים חריגים שונים להגדרת ציון כ"עובר", באתר ובמוקד שלנו של השלמת בגרויות בסניף ירושלים תוכלו לברר את כל הפרטים והחריגים.

      ככלל, השלמת בגרויות בקמפוס שלנו בירושלים תאפשר לכם להשלים את מקצועות החובה לתעודת בגרות – מתמטיקה, אנגלית, לשון, תנ"ך, ספרות, אזרחות והיסטוריה שיגיעו יחד לכ-21 יחידות לימוד. נוסף עליהם, לצורך זכאות לתעודת בגרות מלאה נדרש להיבחן גם במקצועות בחירה מוגברים ברמה של 4 או 5 יחידות לימוד, שגם אותם תוכלו להשלים במסגרת השלמת בגרויות בירושלים.

      השלמת בגרויות בקמפוס ירושלים
      השלמת בגרויות בקמפוס ירושלים

      למה כדאי לי לעשות השלמת בגרויות בירושלים במסגרת HighQ?

      חשוב לדעת, שככל שתקבלו ציונים גבוהים יותר בבחינות הבגרות שאותן תשלימו, כך ייפתחו בפניכם יותר דלתות בעולמות האקדמיה והתעסוקה. ציוני בגרות גבוהים מאפשרים להתקבל לחוגי לימוד נחשבים יותר ובכך ללמוד ולממש את השאיפות המקצועיות שלכם.
      לכן, חשוב להשקיע בתהליך השלמת הבגרויות זמן ומאמץ, ולהקפיד על מציאת מקום למידה נגיש ונוח לכם, לשם כך פתחנו את האפשרות לבצע השלמת בגרויות בירושלים.

      אנחנו ב- HighQנסייע לכם לעבור את תהליך השלמת הבגרויות בהצלחה. קורסי השלמת בגרויות בירושלים מציעים לכם את הפתרון הטוב, האיכותי והמקצועי ביותר להשלמת בגרויות.

      אצלנו תוכלו לזכות ליחס אישי, למידה אינטימית וייחודית שבמסגרתה תוכלו למצות את הפוטנציאל שבכם, ולגלות שלפעמים המקצועות שלא הצלחתם להבין בתיכון הופכים לברורים ופשוטים כשלומדים אותם אצל המורים הטובים ביותר בשיטת אחד על אחד או בכיתה קטנה.

      אנחנו מספקים לכם ליווי צמוד לאורך תהליך השלמת הבגרויות, מאתרים את הצרכים והקשיים הייחודיים לכם וזאת על מנת לקדם אתכם בדרך המהירה ביותר להצלחה. אנחנו יודעים שלאנשים רבים למידה מרחוק אינה מיטבית, ולכן השלמת בגרויות בסניף שלנו בירושלים תאפשר לכם ללמוד באופן פרונטלי ונגיש ולא מאחורי מסך המחשב המרוחק. כך, תוכלו להשקיע את הזמן והאנרגיה שלכם בלמידה, בשאילת שאלות ובהבנת החומר הנלמד, ולא בנסיעות ארוכות.

      הסניף שלנו נמצא בירושלים בשכונת יפו 34, קומה 1

      רוצים לעבור את הבגרויות בקלות – הירשמו עכשיו לקורס השלמת בגרויות בירושלים הקורס נפתח בקרוב.

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ